Hiep Hiep Hoera

Mijn blog bestaat vandaag twee jaar. Het is bizar hoeveel er kan gebeuren in korte tijd. Als ik het niet allemaal zou beschrijven was ik het waarschijnlijk alweer vergeten. Wat ik nog wel heel goed weet is dat ik twee jaar geleden dacht: dit keer ga ik het anders doen. Vanaf nu ga ik maandelijks bloggen. Ik had namelijk gemerkt dat dagelijks of wekelijks een nogal verstikkend effect op mij had. Ik dacht: maandelijks moet nog wel te doen zijn. Ik publiceerde eerst wat oude verhalen om weer in de stemming te komen en daarna ging ik ervoor. Onder het kopje oogopslag kun je zien dat ik gemiddeld zelfs twee keer per maand ben gaan schrijven. Wat mij betreft een mooie prestatie die ik graag wil vasthouden.

Op de eerste plaats schrijf ik voor mezelf, want door te schrijven kan ik de dingen makkelijker loslaten en dat is soms echt nodig. Op de tweede plaats schrijf ik voor de lezers en dat worden er steeds meer. Op dit moment is mijn blog al 4154 keer bekeken en ook nog eens vanuit verschillende landen (zie afbeelding hieronder). Goed Genoeg is daarin het best gelezen stuk. De populairste tag is trouwens Escape Room en dat verbaast mij niets.

Een speciale dank gaat uit naar mijn trouwe volgers, met egoecho in het bijzonder! Ik heb geen idee hoe hij op mijn blog terecht is gekomen, maar hij is serieus al fan vanaf het eerste uur. Daar ben ik heel blij mee  🙂  Om mijn fanbase (mag ik dat zo noemen?) uit te breiden en een breder publiek te trekken heb ik een Facebook Page aangemaakt. Zo zal ik iedereen op de hoogte brengen van mijn schrijfsels en alles wat daarmee te maken heeft.

Tot slot, ben ik mee gaan doen met schrijfwedstrijden. Hopelijk kan ik daar binnenkort met goed nieuws op terugkomen. Spannend, spannend! In ieder geval ben ik heel blij met deze blog en hoop ik via deze weg steeds meer mensen te bereiken. Mocht je tips, ideeën of opmerkingen hebben om deze blog nog succesvoller te maken dan hoor ik dat graag  😀 Hieperdepiep Hoera!

eigenzinnige-views

3 thoughts on “Hiep Hiep Hoera

  1. egoecho says:

    Wow, wat een eer om hier apart te worden genoemd, dank je wel 🙂
    Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies hoe ik bij jou terecht ben gekomen. Misschien via een ander blog. Zo gaan dingen. Je leest wat bij anderen, je ziet iemand die eenzelfde post leuk vindt, gaat daar ook eens kijken en dan bevalt het. Blijkbaar 🙂
    Hoe dan ook: ik vind het nog altijd leuk je berichten te lezen. So, keep it up! 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

