Toepasselijk

“Kun jij ook een beetje zingen?” Het is de vraag die mij opvallend vaak wordt gesteld. “Ja, ik kan wel een beetje zingen ja,” antwoord ik dan. Ik laat echter nooit op commando iets horen. Als ik mij op mijn gemak voel en de tekst enigszins ken, hoor je mij vanzelf wel. Voor de nieuwsgierige onder ons die mij niet in die staat meemaken: via onderstaande link kun je een fragment beluisteren. Inmiddels is deze zangsessie al jaren oud. Teleurstellend genoeg vandaag de dag, nog even toepasselijk.

Leave a Reply

