AmmeWEL!

Het jaar 2013 heeft voor mij onbewust in het teken gestaan van loslaten en grenzen verleggen. Op dat moment was dat behoorlijk pittig. Achteraf gezien is het een heel bijzonder jaar geweest met interessante ervaringen. Want door dingen te doen die je normaal gesproken niet of niet zo snel doet, kom je meer over jezelf te weten. Het maakt je ruimdenkend en begripvoller. Omdat ik mezelf beschouw als een open minded persoon wilde ik daar dit jaar nog een schep bovenop doen. Ik dacht: alle dingen waarvan ik vroeger zei: “Ammenooitniet!” doe ik in 2014 AmmeWEL! En zo ontstond een lijst met twaalf onverwachte voornemens genaamd de AmmeWEL-lijst. Voor iedere maand een voornemen, zodat je het hele jaar door bewust bezig bent met het verleggen van je grenzen. Wanneer ik de twaalf voornemens niet in één jaar zal halen, moet ik als tegenprestatie óf bungeejumpen óf parachute springen. Dat zijn, in mijn ogen, twee dingen die ècht té vèr gaan. Ik ga daarom AmmeWEL:

check01) Vuurwerk afsteken. 01-01-2014
check02) De nieuwjaarsduik doen. 01-01-2014
check03) Op date via een datingsite. 22-02-2014
check04) Een onbekende jongen om zijn nummer vragen. 27-04-2014
check05) Een naaktsauna bezoeken. 25-05-2014
check06) Een hammam behandeling ondergaan. 24-06-2014
check07) Een ritje maken in de Goliath. 19-07-2014
check08) Een hallucinerende trip ervaren. 21-09-2014
check09) Meedoen aan MudMasters. 27-09-2014
check10) Skiën. 29-11-2014
check11) Een echte kerstboom in huis halen. 04-12-2014
check12) Een jaar vegetarisch zijn. 31-12-2014

UPDATE: IK HEB HET GEHAALD!!

2 thoughts on “AmmeWEL!

    • Marjolein Seedrak says:

      Goed nieuws, het verhaal staat nog steeds op deze blog. De titel is: ‘Kwestie Van Tijd’. Je vindt het (onder andere) als je onderaan de website op de ronde, roze knop naast older posts klikt 🙂 Ik zal binnenkort weer iets schrijven. Veel lees plezier!

      Like

Leave a Reply

