Naakte Vrouwen

Een tijd geleden ben ik begonnen met intensief sporten en sindsdien ben ik gefascineerd door het lichaam van een naakte vrouw. Het is toevallig ook bikini tijd dus ik kijk mijn ogen uit. Ik ben serieus aan het staren naar onbekende, halfnaakte vrouwen. Ik vind het super interessant. Iedereen ziet er zo anders uit. Het is prachtig. Ik voel mij niet onzeker of mooier dan anderen. Ik vind het vrouwelijk lichaam gewoon prachtig. Of er nou veel of weinig aanzit. Voor de duidelijkheid, het trekt mij niet aan als in: ‘wil ik aanraken’ of ‘wil ik proeven’ maar vanwege de schoonheid. Vanwege de diversiteit. Ik zit tegenwoordig zelfs naakte vrouwenlichamen te googlen. Ze zijn werkelijk waar allemaal anders en allemaal mooi. Oke, ik geef toe, vrouwen met onwijze ‘abs’ vind ik een beetje eng, maar het blijft een vrouw en smaken verschillen. Hoe dan ook kijk ik nu met een beetje meer trots in de spiegel en heb ik meer bewondering voor de schoonheid om mij heen.

Leave a Reply

