Nog 1 Dag

Iedere ochtend staat ze in het donker op mij te wachten. Ik herken haar aan haar dikke, rode jas. Zij heeft mij allang gezien. Met haar korte benen en grote glimlach haast ze zich naar mij toe. Wanneer we bijna bij elkaar zijn, zeggen we enthousiast: “Goedemorgen!” Dan brengt zij mij van alles op de hoogte. Door haar vriendelijkheid zijn, de afgelopen drie maanden, mijn dagen altijd goed begonnen. Ze heeft geen idee dat ik haar morgenochtend voor het laatst zal zien. Mijn stage zit er bijna op. En deze dame, die mij iedere ochtend de Sp!ts aanreikt, zal ik misschien nog wel het meeste missen.

Leave a Reply

